fbpx

Płatności i dostawa

Płatności i dostawa2020-05-24T23:57:44+02:00

PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

 

  1. Możliwe sposoby zapłaty:
  • przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata)

Numer rachunku: 59 1050 1445 1000 0097 2974 3451 (ING Bank Śląski)

  • za pośrednictwem serwisu tpay.com (udostępnianego przez Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań. wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS: 0000412357, NIP: 7773061579, o kapitale zakładowym wynoszącym: 5.494.980 PLN (wpłacony w całości).
  1.   Dostawy są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Polski oraz poza jej granicami (wg cennika dostaw).
  2.   Informacje o warunkach dostawy, w tym o sposobie dostawy, kosztach dostawy i terminie dostawy zamówionych produktów znajdują się na stronie internetowej Sklepu internetowego i Klient ma możliwość zapoznania się z nimi przed złożeniem zamówienia.
  3.   Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
  • Czas kompletowania Produktu wynosi od 1 do 4 Dni Roboczych.
  • Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  • Jeśli przy składaniu zamówienia w sklepie widnieje informacja o późniejszej realizacji zamówienia, przesyłki będą dostarczane w późniejszym terminie, podanym na stronie sklepu www.planertreningowy.pl
  1.   Koszty dostawy zamówień na terenie Polski:
  • KURIER DHL (PRZEDPŁATA) – 13,90 zł
  • PACZKOMATY INPOST (PRZEDPŁATA) – 11,90 zł
  1.   W przypadku zamówień na kwotę łącznie wyższą niż 299zł Sprzedawca ponosi koszty dostawy.

     Procedura w przypadku uszkodzenia paczki przez przewoźnika

  1. Klient powinien sprawdzić stan przesyłki przed odbiorem, a w szczególności stan opakowania wierzchniego. Uszkodzone opakowanie może oznaczać również uszkodzenie przesyłanych Towarów.
  2. Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona, ale tylko spisanie protokołu szkody w obecności kuriera daje podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń wobec firmy kurierskiej.
  3. Jeżeli Towar został uszkodzony pomimo kompletnego opakowania, Klient może zgłosić ten fakt przewoźnikowi w ciągu tygodnia od przyjęcia przesyłki.
  4. Klient ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki gdy:
  • Posiada ona uszkodzenia mechaniczne (należy spisać protokół szkody w obecności kuriera i powiadomić Sprzedawcę)
  • Jeżeli Towar jest niezgodny z umową sprzedaży (należy niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę)